Na samovyšetrenie to chce gule… a KKTKY!
Liga proti rakovine spája prevenciu a humor v spolupráci so slovenskou značkou spodnej bielizne.
Pri príležitosti Movembra – mesiaca prevencie mužských onkologických ochorení – sme odštartovali v Lige proti rakovine netradičnú, ale veľmi trefnú spoluprácu so slovenskou značkou spodnej bielizne KKTKY.sk.
Spoločným cieľom je priblížiť tému samovyšetrenia semenníkov a mužského zdravia s ľahkosťou, vtipom a tam, kde to dáva najväčší zmysel – priamo v balíčkoch so spodnou bielizňou.
Prevencia s humorom aj zmyslom
Každý zákazník, ktorý si objedná produkty značky KKTKY, nájde v zásielke aj informačný leták o samovyšetrení semenníkov. Vtipná forma komunikácie má pomôcť prelomiť bariéry a otvoriť tému, o ktorej muži často neradi hovoria.
Ako vysvetľujú zakladatelia značky Jozef Vrabel a David Beauregard:
„Od začiatku chceme, aby sa ľudia usmiali ešte skôr, ako si dajú rannú kávu. A keďže humor a ľahkosť sú nám blízke, spolupráca s Ligou proti rakovine bola pre nás prirodzená. Spojili sme sa v rovnakom cieľi – hovoriť o prevencii otvorene, so štipkou recesie.
Náš koncept ‘Odhoď starý figový list a staň sa Adamom a Evou 21. storočia’ sa počas Movembra mení na ‘Na samovyšetrenie to chce gule… a KKTKY.’“

Spolupráca, ktorá má zmysel aj po Movembri
V Lige proti rakovine oceňujeme, že značka KKTKY dokázala prepojiť edukáciu s každodenným životom mužov a priniesť osvetu spôsobom, ktorý osloví.
Podľa riaditeľky Ligy Evy Kováčovej sa prevencia netýka len mužov:
„Ženy často kupujú bielizeň pre svojich partnerov, manželov či synov – a majú veľký vplyv na to, ako sa muži starajú o svoje zdravie. Movember sa preto týka aj ich. Sme radi, že touto spoluprácou sa téma prevencie dostane presne tam, kam patrí – k mužom, ale aj ženám, ktoré ich podporujú.“
Kampaň sa symbolicky začína v novembri, no spolupráca má pokračovať aj ďalej – pretože prevencia by mala byť prirodzenou súčasťou života, nie len novembrovou témou.

