Lindex zdôrazňuje dôležitosť pravidelného vyšetrenia prsníkov
Prostredníctvom svojej kampane „Podporujeme povedomie o rakovine prsníka“ chce Lindex zdôrazniť dôležitosť pravidelného vyšetrenia prsníkov, ako aj význam podpory projektov v boji proti rakovine. Cez pôsobivé portréty ukazuje módna spoločnosť intímne a úprimné portréty žien, ktoré úspešne prekonali rakovinu prsníka. Počas mesiaca október venuje módna spoločnosť 10 % z celkového predaja podprseniek na projekty v boji proti rakovine.
Tohtoročné aktivity 1.10.-31.10.
Zisk z predaja Ružovej stužky
Zaokrúhľovanie nákupov
10% z predaja podprseniek
Tričko Kristína Tormová x Lindex pre Ligu proti rakovine – TU
„Náš vyšší cieľ – dodať silu a inšpiráciu ženám na celom svete – je kľúčovým vo všetkom, čo v spoločnosti Lindex robíme. Spojiť naše sily s kampaňou Ružová stužka a prispieť k tomuto cieľu je pre nás veľmi dôležité a každý rok zapájame do aktivít v priebehu ružového mesiaca aj našich zákazníkov a zamestnancov. Spolu prispievame k dôležitým projektom v boji proti rakovine, ktorých pokrok závisí hlavne od darov,“ hovorí Sanna Lindgrenová, vedúca oddelenia kultúry a komunikácie.
Odkaz kampane „Podporujeme povedomie o rakovine prsníka“ spoločnosti Lindex hovorí o význame podpory a prispievania na projekty v boji proti rakovine, ako aj o dôležitosti pravidelného vyšetrenia prsníkov.
„Ženy, ktoré sa v tejto kampani postavili pred kameru a ukázali svoje jazvy a telo po absolvovaní liečby rakoviny, preukázali veľkú odvahu. Ich jedinečné príbehy nás dojímajú a sme vďační, že nám pomáhajú osloviť naše zákazníčky a ukázať im dôležitosť pravidelného vyšetrenia prsníkov, ktorého cieľom je odhaliť prípadný problém“ hovorí Linda Olssonová, vedúca globálneho marketingu v spoločnosti Lindex.
V priebehu októbra sa 10 % zisku z nášho predaja podprseniek použije na projekty v boji proti rakovine. Na lindex.com nájdete podrobný návod na samovyšetrenie prsníkov. Návod na samovyšetrenie prsníkov je spôsob, ako módna spoločnosť prispieva k šíreniu osvety o dôležitosti pravidelného vyšetrenia prsníkov.
Spoločnosť Lindex sa zapája do kampane Ružová stužka už od začiatku v roku 2003 a spoločne so svojimi zákazníkmi celkovo vyzbierala na podporu projektov v boji proti rakovine až 17,7 miliónov eur.
Na Slovensku poputuje všetok zisk z predaja Ružovej stužky, 10% z predaja podrpseniek, a celý zisk z akcie Zaokrúhľovanie nákupov, na programy a projekty Ligy proti rakovine, cieľom ktorých je podpora a pomoc ženám, bojujúcim s rakovinou prsníka.