Ružový október s Lindex

Lindex zdôrazňuje dôležitosť pravidelného vyšetrenia prsníkov

Prostredníctvom svojej kampane „Podporujeme povedomie o rakovine prsníka“ chce Lindex zdôrazniť dôležitosť pravidelného vyšetrenia prsníkov, ako aj význam podpory projektov v boji proti rakovine. Cez pôsobivé portréty ukazuje módna spoločnosť intímne a úprimné portréty žien, ktoré úspešne prekonali rakovinu prsníka. Počas mesiaca október venuje módna spoločnosť 10 % z celkového predaja podprseniek na projekty v boji proti rakovine.

Tohtoročné aktivity 1.10.-31.10.

Zisk z predaja Ružovej stužky

Zaokrúhľovanie nákupov

10% z predaja podprseniek

Tričko Kristína Tormová x Lindex pre Ligu proti rakovine – TU 

„Náš vyšší cieľ – dodať silu a inšpiráciu ženám na celom svete – je kľúčovým vo všetkom, čo v spoločnosti Lindex robíme. Spojiť naše sily s kampaňou Ružová stužka a prispieť k tomuto cieľu je pre nás veľmi dôležité a každý rok zapájame do aktivít v priebehu ružového mesiaca aj našich zákazníkov a zamestnancov. Spolu prispievame k dôležitým projektom v boji proti rakovine, ktorých pokrok závisí hlavne od darov,“ hovorí Sanna Lindgrenová, vedúca oddelenia kultúry a komunikácie.

Odkaz kampane „Podporujeme povedomie o rakovine prsníka“ spoločnosti Lindex hovorí o význame podpory a prispievania na projekty v boji proti rakovine, ako aj o dôležitosti pravidelného vyšetrenia prsníkov.

„Ženy, ktoré sa v tejto kampani postavili pred kameru a ukázali svoje jazvy a telo po absolvovaní liečby rakoviny, preukázali veľkú odvahu. Ich jedinečné príbehy nás dojímajú a sme vďační, že nám pomáhajú osloviť naše zákazníčky a ukázať im dôležitosť pravidelného vyšetrenia prsníkov, ktorého cieľom je odhaliť prípadný problém“ hovorí Linda Olssonová, vedúca globálneho marketingu v spoločnosti Lindex.

V priebehu októbra sa 10 % zisku z nášho predaja podprseniek použije na projekty v boji proti rakovine. Na lindex.com nájdete podrobný návod na samovyšetrenie prsníkov. Návod na samovyšetrenie prsníkov je spôsob, ako módna spoločnosť prispieva k šíreniu osvety o dôležitosti pravidelného vyšetrenia prsníkov.

Spoločnosť Lindex sa zapája do kampane Ružová stužka už od začiatku v roku 2003 a spoločne so svojimi zákazníkmi celkovo vyzbierala na podporu projektov v boji proti rakovine až 17,7 miliónov eur.

Na Slovensku poputuje všetok zisk z predaja Ružovej stužky, 10% z predaja podrpseniek,  a celý zisk z akcie Zaokrúhľovanie nákupov,  na programy a projekty Ligy proti rakovine, cieľom ktorých je podpora a pomoc ženám, bojujúcim s rakovinou prsníka.


Najnovšie aktuality

  • Hľadáme psychológa do Banskej Bystrice

    Do projektu Sieť onkopsychológov hľadáme psychológa na poskytovanie psychologickej podpory na individuálnej, event. skupinovej báze pre onkologických pacientov a ich blízkych. Súčasťou je aj úzka spolupráca s Onkologickou klinikou FNsP Banská Bystrica. Práca je možná na dohodu, alebo zmluvu o spolupráci (fakturácia) v rozsahu max. 10 hodín týždenne. Práca je určená pre psychológov so skúsenosťou […]

    Čítať ďalej
  • NAŠA ONKOPSYCHOLOGIČKA PREDNÁŠALA V PRAHE

      NAŠA ONKOPSYCHOLOGIČKA KATARÍNA KLINCOVÁ PREDNÁŠALA V PRAHE NA DôLEŽITÚ TÉMU „EMÓCIE, KEĎ SA ZDÁ, ŽE UŽ NIE JE NÁDEJ“   Publikum bolo zložené z lekárov, psychológov, zdravotných sestier a pacientov. Súčasťou prednášky bola aj intenzívna diskusia na tému oznamovania ťažkých správ, spôsobe podávania pravdy a mnohí ostali pohnutí témou nádeje v medicíne. A čo […]

    Čítať ďalej
  • Prihláste sa bezplatne na náš „Čaj o piatej“

    ČAJ O PIATEJ S REKORDÉRKOU Soňa Rebrová, KTORÁ PREPLÁVALA LA MANCHE V Centre pomoci LPR Bratislava privítame bývalú novinárku, spisovateľku, ale najmä amatérsku diaľkovú plavkyňu Soničku Rebrovú, ktorá ako druhá Slovenka preplávala viac ako 40 km kanál La Manche. O tom ako tento sen vznikol, ako sa jej plávalo a prečo sa rozhodla svoje odplávané […]

    Čítať ďalej
  • NAJVÄČŠIA ADVOKÁTSKA KANCELÁRIA SOUKENÍK – ŠTRPKA VENOVALA NA PROJEKTY LPR 4 260€

    Pri príležitosti ich 20. výročia kancelária zorganizovala akciu pre zamestnancov, klientov a partnerov, ktorí venovali svojimi poukazmi Lige 1 380€. Túto sumu kancelária zdvojnásobila a spoločne s poukazom z výhry na golfe za 1. miesto nám venovali ohromnú čiastku, ktorá bude využitá na naše psychosociálne projekty pre ľudí s rakovinou. Ďakujeme aj za priestor v […]

    Čítať ďalej
  • Bezplatné očkovanie proti HPV a iné aktivity v prevencii rakoviny

    Ďalšie novinky v boji proti HPV vírusu na Slovensku: k bezplatnému očkovaniu pre 13 a 14-ročné deti sa pridávajú aj ďalšie aktivity, vrátane nového projektu na stredných školách  Ministerstvo zdravotníctva len pred pár dňami avizovalo rozšírenie dostupnosti plne hradeného očkovania proti vírusu HPV z verejného zdravotného poistenia pre 13 a 14-ročné deti na Slovensku. Krok ministerstva vítajú odborníci, […]

    Čítať ďalej
  • V spoločenskom vozni ZSSK budeme šíriť osvetu v prevencii onkologických ochorení už tento týždeň

    Pomáhať onkologickým pacientom, ich rodinám a blízkym je našim primárnym cieľom. Okrem organizácie mnohých psychosociálnych projektov venujeme veľkú časť pozornosti aj informovaniu širokej skupiny obyvateľov, aby chorobe úplne predchádzali alebo ju zachytili v počiatočnom štádiu. A keďže Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) nie je len národný ekologický dopravca, ale záleží jej aj na sociálno-spoločenských problémoch, rozhodla sa podporiť […]

    Čítať ďalej