Nico TEEN

Tradičný Týždeň proti rakovine sa uskutočnil v období od 1. – 5. októbra 2007 s nasledovným bohatým programom plným prekvapení.

Ambíciou kampane s názvom NICCO TEEN bolo čo najúčinnejšie osloviť mladú generáciu spôsobom, ktorý ju zaujme. Prostredníctvom filmového „hrdinu – NICCO TEENA“ sa na filmovom plátne odprezentoval vo forme traileru masový vrah, ktorý „žije“ každodenne medzi nami, zabíja nenápadne, často a dlho… Týmto príbehom nadviazala LPR na zaujímavú a kreatívne mimoriadne úspešnú kampaň „Pasívne fajčenie“ (Colombo, Sedem statočných…).

 

Nicco_A4_polaminovat_Trainmail

 

Pri tradičnej sprievodnej akcii Týždňa proti rakovine – Dni jabĺk – boli rozdávané s ústredným motívom kampane i záložky do kníh, nálepky a pohľadnice, ktoré bolo možné odoslať komukoľvek s posolstvom, že hrozba v podobe NICCO TEENA je nablízku.

 

Deň jabĺk

 

Počas piatka, 5. októbra 2007, bolo možné popoludní stretnúť na hlavných námestiach či vo veľkých obchodných centrách dobrovoľníkov LPR z radov študentov škôl, na ktorých sa vyučuje Onkologická výchova, ktorí ponúkali ako náhradu za cigaretu šťavnaté jablká. Ako symbol zdravej výživy a vhodná náhrada za cigaretu bolo na tento deň pripravených 5 ton chemicky neošetrovaných jabĺk dopestovaných na Slovensku.