Na tohtoročnej Trend Regate 2021 vyhrala kategóriu BRAVO loď s prekvapivým názvom Liga proti rakovine. Neušlo to pozornosti divákov, novinárov i viacerým z vás. „Čo sa to stalo?,“ dostávali sme otázky v mailoch. Kúpila si Liga proti rakovine vlastnú jachtu? To predsa nepatrí k našim aktivitám, tie dobre poznáte. Tu je blog o tom, ako sa náš narcis ocitol na prove lode.
(ukážka 1 – loď a cvaknutý výsledok)
Uplynulý rok bol nesmierne ťažký pre Ligu aj onkologických pacientov. Borili sme sa vlnami pandémie, preťažení lekári nemali dostatočné kapacity a zamknuté ulice nám znemožnili uskutočniť aj pravidelnú zbierku. Naša obľúbená reklamná agentúra Effectivity nám pripravila kampaň k darovaniu 2% „Rakovina nepozná vlny“ a pokračovala aj výzvou „Deň narcisov nemôže mať pauzu.“ Ani tá najlepšia komunikácia však nemôže nahradiť efektivitu vyše 16.000 dobrovoľníkov v uliciach, na ktorých sme sa v pandemickom roku nemohli, žiaľ obrátiť. A každé získané euro mohlo pomôcť Lige pokračovať vo svojej činnosti. Preto prišla Efferctivity s nápadom uskutočniť mimoriadnu narcisovú zbierku. Na miestach, kde naši podporovatelia sú. A pripraviť unikátnu zbierku – rovno na mori.
Trend Regata 2021 je prestížnym podujatím úspešných podnikateľov. Agentúra Effectivity je jej dlhoročným partnerom a k tomu patrí aj mediálny priestor. CEO Effectivity Daniel Abrahám navrhol, že agentúra veľkoryso venuje celý svoj priestor Lige. A jej unikátnej zbierke. Tak sa stalo, že na štartovej listine sa objavila loď s názvom Liga proti rakovine.
(ukážka 2 – videopríhovor Daniela)
Myšlienkou sa podarilo nadchnúť aj organizátora regaty. A na web stránke i oficiálnych mailoch Trend Regaty 2021 sa začali objavovať takéto banery.
(ukážka 3 – baner)
Posádka nastúpila v tričkách s logom Ligy. Ale to podstatné a pekne viditeľné – výzva k zbierke – bolo na ich chrbtoch.
(ukážka 4 – tričká spredu i zozadu)
Na zbierku odkazoval aj roll-up a čítaný odkaz priamo po vyhlásení výsledkov – za účastí všetkých posádok. Špeciálnu narcisovú zbierku sa podarilo pekne-krásne zviditeľniť.
Výsledok? Až 10.500 eur vyzbieraných navyše pre našu Ligu. Ako ste sa dočítali v úvode, lodi s našim názvom sa dokonca podarilo svoju kategóriu vyhrať. Gratulujeme! V Jadrane sme tak vyhrali všetci – námorníci aj onko pacienti. Prispievateľom bol odovzdaný ďakovný e-mail od riaditeľky Ligy proti rakovine Evy Kováčovej.
(ukážka 5 – video, ďakovný mail prečítaný na regate)
Liga si zatiaľ vlastnú jachtu nekúpila. Ale vietor do našich plachiet nám táto zbierka rozhodne priniesla. Za to patrí naša vďaka najmä Danielovi Abrahámovi z Effectivity, Michalovi Teplicovi z News and media Holding a všetkým námorníkom s veľkým srdcom.
(foto 6 – všetci účastníci)
P.S.: Lode majú väčšinou ženské mená a Liga vôbec neznie zle 🙂
ĎAKUJEME VŠETKÝM, KTORÍ PRE DOBROČINNOSŤ NEUSTÁLE PRINÁŠAJÚ KREATÍVNE A „EFFECTÍVNE“ NÁPADY 🙂